12 Ocak 2009 Pazartesi

SÜPER NİCKLER

Canım sıkıldı senden, nick değiştirdim emesenden

Orada olduğunu biliyorum

nickini bile görmek istemiorum..oturum açmasan ii edersin,mailim sana agır mı geldiengelledim seni afedersin

Ask karsindakini bulunmaz Hint kumasi sanmanla sersemin teki oldugunu anlaman arasinda gecen zamandir.

mangaldaki köftelerin cız etmez şu kalbim kadar… umutsuz aşığıııııınım beeeeen!

dürümüm, çöp şişim ve ayranım;insan bedenine hapsolmuş bir hayvanım..

Bizi cekemediler, halat koptu canim.

Yerin kulağı vardır, benimde kulağım var. Ben yer miyim ? Yemem!

Bilmemek ayıp deil yeterki çaktırma.

Tam öğrenmeye başlamıştımki okul bitti.

Ey yükselen nesil. . .İn ulan aşağı.

KüStÜm SeNlE kOnUşMa BeNlE PiŞmİş kElLe

kalbimin yarısı sendde,aLabiiiilir miyimmmm???

zAmN ÇaBuK GEÇsEdE BuGüNlErİ ÖzlESek

aşk BiR sUdr İç iÇ KuDUr

1 yorum:

Adsız dedi ki...

nicklere öldüm kanki süpersin