24 Ocak 2009 Cumartesi

harika ..!

süperstar olduuuuuum...! çok mutluyum umarım herkes süperstarlığı tadar birqün...çok güzel bi duygu..neyse sizi bu saçma laflarla boğmayıp hemen sırlara geçiyorum...2 tane bedava var..!

1)fallen anqel mağazasına gidin 2. ye tıklayın cropped adlı bir blüz var;düğmeli ve koyu lacivert(böle bir renk yoktu dimi=)) uzun kollu ve altı ücgen olan...5 dolar onu hemen sepete atın...o bedava çünkü...

2)yine aynı mağazada kalın bu sefer 4. sayfaya tıklatın kurdele var bi dane..işte o kurdele de bedava arkileer...gülü güle kullanın:)))))

ayrıca bu ne kadar doğru bilmesemde bedavalar varr;


stardoll dress(kırmızı ve ciddi): stardoll.com/en/login.php?target=%2Fdo%2FvalidationGiveAway.php%3FitemId%3D17502

fallen angel(siyah ve olgun): stardoll.com/en/login.php?target=%2Fdo%2FvalidationGiveAway.php%3FitemId%3D17500


pretty in pink(sevimli ve sade): stardoll.com/en/login.php?target=%2Fdo%2FvalidationGiveAway.php%3FitemId%3D17501


green voile(şık ve sade): stardoll.com/en/login.php?target=%2Fdo%2FvalidationGiveAway.php%3FitemId%3D17503


ben kaçırdım maalesef tekrar deniycem inş. olur...ben voile den alıcam...:)

1 yorum:

Adsız dedi ki...

ben nasıl alıncağını biliorum stardoll adım kocaeli41 beklerimm