29 Ekim 2008 Çarşamba

yEnİ BeDaVaLaR


SLM:) ÇoooOoook şaşırmıycanız belqi ama yeni bdvlr çıktıııı!!!!!!!

RİO;
  • arama tuşuna girin oradan beyaz rengi ve de rio girls ü secin bir sort war kısacık bi sort we 4$,
  • (ss)siyahı we rio girls ü secin bi elbise var simsiyah we boynu halkalı qibi 6$
FUDGE;
  • mavi ve sarıyı sec karsına gelen ilk sayfana bi kemer war 2$
  • (erkeklr için)sadece rio boyts u arayın 2.sayfadaki;yeshl pantolon,çizgili tsirt,şal(3$)we bir yelek war renkli bişi onların hepsii bdv

Şu Anlık Bu Kadar Dewamını Bende 4 Gözle Bekliyorum:D


13 yorum:

Adsız dedi ki...

selam canlarım ben stardollda s.s. ım hesabımın adı=elif-serra bakarsanız sevinirim beğeneceğinizi umuyorum stardollu çoook seviyorum

Adsız dedi ki...

MERHABA BEN İREM STARDOLLU ÇOK SEVİYORUM.HESABIMA BAKIN VE BANA HEDİYELER ALIN LÜTFEN:D(GARİBİN HİÇ HEDİYESİN OLAMADI) EĞER SÜPERSTARLAR HEDİYE ALACAKLARSA BENİ KIRMASINLAR LÜTFEN UCUZUNDAN BİR LPTOP(BİLGİSAYAR)ALSINLAR.EĞER ALIRSANIZ ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM ADI ELİF SERRA'NIN SÜİTİDE ÇOK GZL TEŞEKKÜR EDERİM (.İREM.)

Adsız dedi ki...

yha jnm senin bu dediklerini,n hepsini yapt1m ama olmuo.suitimde çok sade hele hele k1yafetim hiçyok.lütfen bana bedava k1yafet bul yalvar1r1m yha.bak eer bana inam1yorsan ad1m marialar girip bakabilirsin.eer e_ya vaya k1yafet bulursan ban msj gönderirmisn?

JNM BENIM!!!

ayr1ca ben stardollu çok sewiyorum ve s.s olmak istiyorum.ama nakit ödemeyi anlam1yum ve bilmiyorumbana yard1m edermisiniz.

Adsız dedi ki...

merhaba stardollu çook seviyorum ama bu hilelerin hepsinin zamanı geçti stardolldaki üyeliğim star hazaldemir bakarsanız sevinirim....

Adsız dedi ki...

merhaba stardoll çok güzel süper starlardan bir ricam var lütfen bana hediye yollayın lüüüüüüüüüüüüüüütfeeeeeeeeeeeenn üyeliğim: magicgirl53 lütfen hediye yollayın

Adsız dedi ki...

ben zeliha stardoll'u çok seviyorum adresim zeliha_beste girerseniz çok sevinirim

Adsız dedi ki...

lütfen banada girin bn süper starım hediyeler yollayabilirim yaren_cicy
bekliyorum :)
koltuk-masa-sandalye-star puan ödülleri ve daha birsürü şey yollıcam :)

Adsız dedi ki...

kızım kabız mı oldun bunlar bedava mı lan gerii bok gibi şelere bedava dion gerii

Adsız dedi ki...

irem senin suitine girnce üstünde bedava üst,pantalon,ve ayakkabı var nerden aldın yazarmısın?

Adsız dedi ki...

s.s. ne oluyor? s.s. olunca ne oluyosun?

Adsız dedi ki...

s.s. ne oluyor? s.s. olunca ne oluyosun? bn cezaqoliq bana ileti yollarsan sevinirim..

Adsız dedi ki...

sLm .. ßnm stardoLL daqi quLLanıcı adım _BamBam_1605 ziyarét édérsniz vé qLüßmé üyé oLursanız svinirim :D

Adsız dedi ki...

slm yha bn yazdan beri üyeliğim ama şuana kadar hiç hediye veye param birikmio suan param 4 tl lütfen bana paraa gonderin veya birazcık hedi ye gönderirseniz sevinirim