31 Ekim 2008 Cuma

yEeEEnİiİ MİNishop BdVlArIııIııI

kızlar we herkesss duyduk duymadık demeyiiiiin arkadaşlar hani bu hep gordüümüz şirin mi şirin koca gözlü küçük haywancıklar warya hani ''minişler''diyoruz,işte bu ürünler miishopa geliyorrr...üstalik çoğu da BEDAVA !!! ben halen şoktayı m harika bir haber değil mii:) e bi 5/5 werirsiniz artık :D:D:D bu arada suitime bakarsanııın çok sevinirim arkileer:) 
--------->NLY_TH---------->
bu bnm adım we şimdi de sonunda üye olabildiğim tom.com un kii:)
------->nellymelly---------->
harika bir site ama yava$$!

2 yorum:

Adsız dedi ki...

yha cnm bn stardoll.tom.com a üye olamıyorm. bana yardım edermisin? stardolldaki adım Ezgi_Zuhre bana mesaj atıp bilgilendirirsen sevinirim stardollda klübün varsa üye olup sahnene,süitine 5/5 oy verebilirim.hatta klübüne 2 üye bulabilirim.lütfen bana stardollda mesaj atıp söyle

Adsız dedi ki...

ya lütfen bana yardım et.bende kayıt olamıyorum.hatta sana stardolldaki adımla msn mi vereyim.ona gönderir misin.stardolldaki adım;meydil_mr_ydn.msn'm;boztahta_1995@hotmail.com.buraya msj gönderebilir misin yha lütfen yalvarıyorum sana.